wtorek, 28 lutego 2012

„Spaceruję” po Waszych blogach i wszędzie czuję już wiosnę i chodź za oknem do tego widoku jeszcze bardzo daleko (bo jak na złość dzisiaj spadł śnieg!!!!) to ja też już czuję ją nosem!! Czekam na pierwsze wiosenne promyki słońca, które jak co roku mobilizują mnie do wiosennych porządków, czekam na rozkwitający ogród, pierwsze śnieżynki, nieśmiało przebijające się z ziemi tulipany…. Czekam aż świat zatopi się w zieleni, zapachach kwiatów…. Dzisiaj mini galeryjka z moimi ulubieńcami, zdjęcia pochodzą z internetu ale już wkrótce zagoszczą tu obrazki z mojego ogrodu. Pozdrawiam WIOSENNIE……..

Ps. KOCHAM LAWENDĘ...... marzy mi się spacer po takim polu...






3 komentarze:

  1. na ten spacer to ze mna ze mna !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, u mnie też na lawendowo, chociaż troszkę inaczej ;) Pozdrawiam
    P.S. Mnie też marzy się spacer polem usłanym lawendą!

    OdpowiedzUsuń