wtorek, 22 stycznia 2013

Cudna witrynka szuka właściciela!!!

Witajcie :-)

Dzisiaj post wyjątkowy, bo wyjątkowa rzecz jest jego bohaterką!!!
Oto piękna dębowa witrynka, którą kupiłam do pokoju mojej córeczki ale mimo tego że jest piękna i zgrabniutka, nie pasuje do malutkiego pokoiku córeczki bo jest za duża!!! dlatego z żalem odsprzedam to cudo. Jej wymiary to: szerokośc 67 cm, wysokość 69 cm, głębokość 18 cm. Witrynka jest w bardzo dobrym stanie  z pięknym okuciem na klucz - gotowa do powieszenia.  Cena 270 zł + koszt przesyłki. POLECAM!!!

Ps. Będę bardzo wdzięczna jeżeli zechcecie podlinkować zdjęcie na swoich blogach, napewno pomoże mi to w sprzedaży. Z góry dziękuję:-)

pozdrawiam śnieżnie***

8 komentarzy:

  1. W Anglii takie w każdym charity shopie od 2 do 5 funtów czyli mniej więcej od 10 do 50 kilku zł. Może cena trochę za wysoka?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce kosztują nawet po 450 zł, ja też zapłaciłam za nią więcej niż cena za jaką chcę ją sporzedać. Nie oddam za 50 zł bo naprawdę jest więcej warta. No i szkoda ze nie mogę wybrać się do Angli na takie zakupy :-) Pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, szkoda,że właśnie kupiłam podobną, tylko jeszcze ciut mniejszą:). Faktycznie witrynki są bardzo drogie:), podlinkuję u siebie!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że za 250 zł nikt do Anglii po taką nie poleci hihi mam podobną zapłaciłam ok 300 zł z przesyłką i uważam że mi się trafiło tanio :P
    śliczna jest
    na pewno znajdzie nabywce :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. martus chętna to ja jestem tylko zero kasy :(
    już nawet wiem gdzie by u mnie wisiała .. :(
    taka wyczyszczona pobielona mmmmm
    buziaki
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana spraw sobie skarbonkę i do dzieła!!! BUZI :-)

      Usuń
  6. A moze po prostu sprobujesz ja przemalowac ? Ja tez mam taka, tylko stojaca i planuje ja zrobic na bialo z przetarciami na kantach. Wiesz , biala predzej ktos kupi bo wszedzie bedzie pasowac. A moze pomysl o przemalowaniu ja na kolor pasujacy do pokoju malej, czasami gra kolorow sprawia, ze rzeczy staja lub wydaja sie mniejsze labo wieksze. U mnie taz tak bylo - wszystko co ciemne wydaje sie duze, a jak machniemy na jasny kolor zaraz staje sie odchudzone. Nic nie ryzykujesz-alebo zostanie, albo szybciej znajdzie nabywce. Trzymam kciuki zeby cos sie ruszylo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak to napewno dobry pomysł...gdybym tylko miała na to czas!!! Teraz w akcji jest fotel, komoda i "coś" jeszcze :-)
      Jestem pewna że jak nie uda mi się jej sprzedać to napewno wkrótce będzie biała. Pozdrawiam***

      Usuń