środa, 23 października 2013

Lose yourself in a good book!!!!

Witajcie,

kiedy za oknem szaro, zimno i mgliście, wtedy z wielką przyjemnością korzystając z długich wieczorów oddaję się lekturze. Prace ogrodowe przed zimą praktycznie skończone, nowych mebli do przeróbki aktualnie brak więc relaksuję się w sposób jaki uwielbiam.
Wczoraj odebrałam w empiku koleją porcję książek, a wśród nich perełkę – nową, świeżutką powieść jednego z moich ulubionych autorów Khaleda Hosseini – „I góry odpowiedziały echem”. Jak tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach trwałam w stanie wielkiego oczekiwania, bo muszę Wam napisać że Hosseini to człowiek o niesamowitym wyczuciu literackim. Człowiek, który „czarodziejsko” snuje swoje powieści, człowiek w którego "dziełach" jest magia, mądrości życiowe i przesłania, które zmuszają do refleksji. Jego język literacki i sposób w jaki wciąga czytelnika w świat swoich opowiadań sprawiają że do jego książek wraca się kilkakrotnie bo poruszają serce i zostają w nim na dłużej!!!
W mojej biblioteczce mam dwie wcześniejsze książki tego autora „Chłopiec z latawcem” i „Tysiąc wspaniałych słońc” obie cudne i magiczne.
Gorąco polecam, a ja uciekam z nową lekturą w swój książkowy świat i jestem przekonana że się nie zawiodę….

4 komentarze:

  1. Na jesienny wieczory ksiazka, kocyk i herbatka- TAK! Nie znam autora ale z checia poznam jego ksiazki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam ksiązki ale widzialam film,,Chlopiec z latawcem'' Oczarował mnie i mojego syna;-)))pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film nawet w połowie nie oddaje klimatu książki!!! ale jeśli Was oczarował to książka napewno bardzo się spodoba :-)
      pozdrawiam***

      Usuń
  3. Uwielbiam te książki. Są niesamowite, choć tak bardzo przepełnione ludzkim cierpieniem.

    OdpowiedzUsuń