środa, 16 lipca 2014

Sunburst - lustro w roli głównej!!

Witajcie,

dziś troszkę zakupowo i inspiracyjnie! Od dłuższego czasu buszowałam po internecie w poszukiwaniu "lustra słońce". Jak zawsze ciężko było wypatrzeć coś ciekawego i jak zawsze zupełnie nie spodziewanie w pewnym sklepie internetowym natknęłam się na takie cudeńko!!! 
Bardzo podobają mi się sunbursty zawieszone w sypialni u wezgłowia łóżka lub nad kominkiem, choć tak naprawdę w każdym miejscu wyglądają pięknie!!! Wiem że w Westwing była kiedyś kampania z tymi lustrami i wybór był ogromny. Tego typu lustro upolować można w TK MAXX w dobrej cenie lub na e-bayu ale tam wiadomo że za przesyłkę z za granicy trzeba słono zapłacić i nie ma się pewności czy przyjdzie w jednym kawałku. Jest także opcja samodzielnego zrobienia własnego sunbursta a instrukcji w internecie jest całe mnóstwo. Wam też się podoba?
pozdrawiam***






9 komentarzy:

  1. bardzo ładne,jednakże nie mój styl.w moim domu gości lustro w białe szacie.takie proste...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te lustra. A TKmaxx ma nieraz prawdziwe perełki jak chodzi o dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je i tez miałam na nie chrapke ale faktycznie cieżko było znależć w "atrakcyjnej" cenie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się bardzo, ale niestety zawsze cena mnie odstrasza:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście,że nam się podoba...jeszcze żebym miała miejsce na takie...na jakiekolwiek ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają,tylko ceny zazwyczaj jak dla mnie odstraszające...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, rzeczywiście koszty odstraszają ale jak się okazuje można znaleźć coś w przyzwoitej cenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome work. Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading. Thanks for the share.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Very nice,,,i really like it..

    OdpowiedzUsuń